vrijdag 2 december 2022

Nelson Schoenen heropent in winkelcentrum Winkelhof Leiderdorp

Leiderdorp, november 2022 – De afgelopen weken is er hard gewerkt op de nieuwe locatie in Winkelcentrum Winkelhof en is het pand flink onder handen genomen. Dit weekend is het dan eindelijk zo ver en zal Nelson de deuren weer openen en de klanten verwelkomen. De schoenenzaak heeft een ware metamorfose ondergaan en het vertrouwde team is er klaar voor.

Nieuwste concept
Nelson is geen onbekende in Leiderdorp maar deze winkel, verbouwd volgens het meest recente concept van Nelson Schoenen, zal menig klant toch even het hoofd doen omdraaien. ‘We zijn zo blij met het resultaat! Een prachtig nieuw interieur en de natuurlijke elementen daarin maakt dat onze winkels een compleet andere uitstraling hebben. En natuurlijk de extra ruimte’. Aldus Lisanne Kragten-Bosman, filiaalmanager van de vernieuwde winkel. ‘we zijn verhuisd naar schuin aan de overkant van de oude locatie, met veel meer vloeroppervlakte. Een ware metamorfose dus’. Wat wel vertrouwd is gebleven, is de collectie van o.a. Dr. Martens, Timberland en Skechers. ‘En natuurlijk het team’ voegt de filiaalmanager daar aan toe; ook die zijn voor de vaste klanten nog steeds vertrouwd. ‘Wij willen onze klanten als vanouds verwelkomen in onze winkels maar dan nu in een nieuwe omgeving en met een prachtige, uitgebreidere collectie.

Vertrouwd welkom
Een warm welkom dus bij de Nelson in Winkelcentrum Winkelhof. Om de heropening extra feestelijk te vieren kunnen de klanten direct profiteren van onze alom bekende VIP dagen met 25% korting op de hele collectie die dit weekend loopt en geldig is tot en met maandag 5 december 2022.